Jdi na obsah Jdi na menu
 


OBLIVION

10. 5. 2007

3. Hlavní questy

Hlavní questy, které vás dovedou do zdárného konce.

3.1 Útěk z vězení (tutoriál)

Ocitli jste se ve vězení, můžete se podívat na své předchozí spoluvězně v podobě hrudního koše. Po chvílí přichází císař s jeho gardou, jste vyzvání, abyste si stoupli pod okno. Stráže vejdou dovnitř a kapitán otevře tajnou chodbu. Tímto jste svým způsobem volní a můžete následovat císaře, který utíká před vrahy. Při první potyčce zemře kapitán, takže z jeho těla seberte meč a pochodeň a z mrtvol nepřátel i nějaké lektvary.

Až dojdete do místa, kdy císař a stráže projdou dveřmi, tak se ocitnete sám. Brzy krysy prorazí zeď a můžete konečně zabít svá první monstra. Zde budete pokračovat už jen za pomocí hintu, které vám napoví co máte udělat a jaké dovednosti jsou vám k dispozici. Projděte zničenou zdi, brzy se dostanete k goblinovi, kterého zabijte, z jeho těla získáte klíč, který použijte na zamčené dveře vedoucí do Natural Cavern. Zde naleznete goblini a nějaké ty počáteční obnosy peněz. Další část je pak Imperial Subterrane, kde se sejdete se císařem, brzy vás napadne horda vrahů, po jejich likvidaci jste oslovení císařem, v tomto momentě si volíte své znamení a spolu se císařem a jeho přeživšími strážci pokračujete dál.

Posledním místem je Sanctum, zde zjistíte, že jste v pasti a brzy vás napadnou vrazi. Císař se schová do bezpečí spolu s vámi a zbylí strážci jsou připraveni za císaře položit život, ještě předtím vám císař předá amulet. Během šarvátek se otevře tajný průchod, odkud vyleze vrah, který zabije císaře, zabijte ho také. Baurus, jakožto poslední strážce přežijí útok předá vám klíč a dá vám pár rad na začátek. Dál je to na vás, takže projděte chodbou, odkud přišel vrah. Další část je přímočará, takže nebude problém projít až k světlu na konci tunelu, kde máte poslední možnost změnit svoji postavičku od základu.

3.2 Doručení amuletu

O něco lehčí úkol, máte donést amulet of king do Weynon Prior k opatovi Jauffremu. Vydejte se na cestu do Weynon Prior a pak do Weynon House, kde ve druhém patře najdete Jauffreho, kterému předejte amulet a oznámíte Urielův konec. Jauffre vám poví o Martinovi, dědici trůnů, který by mohl odvrátit hrozbu. Martin se nyní nachází v Chaple of Akatosh ve městě Kwatch. Před odjezdem můžete požádat opata o nějaké vybavení a otevře vám truhlu s nějakým tím vybavením a od ostatních lidí můžete také získat cenné předměty.

3.3 Hledání dědice

Pokud chcete, tak můžete použít fast travel, sice se nedostanete přímo do centra Kvatche, ale do utečeneckého tábora. Město Kvatch je nyní v plamenech, neboť se otevřela brána do Oblivionu a z ní lezou příšery. Od vystrašeného utečence se dozvíte o osudu města i o Martinovi, který nestihl dostat se z města a je možné, že je schovaný v kostele. Vydejte se směrem k městu, obloha by měla zrudnout a až dojdete k barikádě, tak budete zastavení Savliana Matiuse, velitelem Kvatchských stráží, který vám osvětlí situaci. Brána do Oblivionu je hned před vchodem do města, pokud chcete, tak můžete vstoupit do města a pak do kostela, kde si promluvte s Martinem, čímž jsme jo našli, ale je nutné ho bezpečně dostat z Kvatche.

3.4 Break Siege

Zajděte za Savlianem, kde dostanete úkol ohledně zavření brány do Oblivionu, jediná šance jak je uzavřít, je vydat se do Oblivionu. Vstupte do ohnivé brány. Okolo vás se to bude hemžit nebezpečnými monstry, ale pokud jste nepostupovali dle hlavní linie a radši plnili vedlejší questy a až teďka hrajete za hlavní linii, pak pro vás oblast Oblivion nebude těžké zdolat. Pokud jste moc necvičili a máte slabou postavičku, tak si radši počkejte až budete silnější. Na pláni Oblivionu se vydejte dle směrových ukazatelů do věže Blood Feast, odtud pak nahoru po schodech, až do nejvyššího patra, kde projděte dveřmi do Plane Oblivion, pak dlouhým mostíkem se dostanete do druhé věže, kde se setkáte s Sigil Keep a v kleci můžete najít přeživšího vojáka. Zabijte dremoru a seberte klíč, pak si pokecejte s vojákem v kleci. Vraťte se po dlouhém mostíku k první věži a otevřete jím zavřenou bránu. Postupně se budete dostávat výš a výš až k orbu, který udržuje portál do Kvatche aktivní. Seberte orb, čímž zničíte bránu a budete teleportování zpět do Kvatche. Promluvte si s Savlinem a dostanete skoro povinný quest, probojovat se do města, takže mu pomozte, pak se s ním setkáte v kostele.

Venku by mělo být už bezpečno, tudíž Martin se s vámi rád vydá na cestu.

3.5 Weynon Prior

Použijte klidně Fast travel, ať se dostanete do opatství rychleji. Weynon Prior je po útokem assasinu, tedy těch co zabili císaře. Pobijte je, přeživší kněz vám poví, kde se nachází Jauffre, spolu s ním se vydejte do kaple. Zde jsou 3 vrazi, zabijte je všechny. Jauffre poběží k truhle, kde by měl být amulet, ale ten je nenávratně pryč. Zatím je nutné dopravit Martina do bezpečí, takže spolu s Jauffre a Martinem se vydejte do sídla Blade, které se nachází v Cloud Ruler Temple. Až dorazíte na místo, tak se spustí mini intro, kde se vám Blade představí v plné kráse.

3.6 Hledání Mystic Dawn

Nájemní vrazi, kteří zabili císaře měli na svědomí i masakr ve Weynon Prior a vašim úkolem je najít tento kult a samozřejmě i získat zpět Amulet of King. Jauffre vás pošle za Baurusem, který je ve Imperial City. Vydejte se dle ukazatelů do Luther Broad´s boarding house v Elven garden. Uvnitř hospody najdete Bauruse, pokecejte s ním, ale odmítne a řekne vám, abyste si sedli vedle něho. Řekne vám, že je pronásledován chlápkem v rohu a je nutné se ho zbavit. Souhlaste s jeho plánem a Baurus půjde do sklepa, za ním se vydá i jeho pronásledovatel, kde se ve sklepě odmaskuje a začne bitka. Z jeho těla seberte jeden ze čtyř svazků, které napsal šéfoun Mystic Dawn Mankar Camoran. Vaším úkolem je najít zbylé tři. 1. z nich má Tar- Meena z magické univerzity. Vydejte se tam a promluvte si s ní, dostanete kopii 2. dílu. Pro 3. díl musíte jít ke knihovníkovi v Market District, ten vám odmítne prodat knihu, neboť je již zadaná, ale za chvílí se objeví její budoucí majitel. Chvílí počkejte a pak se objeví lesní elf, který si knihu vyzvedne, následujte ho ven a promluvte si s ním, po přesvědčování a o tom, že Mystic Dawn mají na krku vraždu císaře vám dobrovolně knihu vydá a i s popiskem, kde najít 4. díl.

Nyní běžte zpět za Baurusem, místo setkání je v kanále, takže ho následujte, dokud nedorazíte k místu, kde proběhne porada. Jeden z vás bude krýt toho druhého a druhý musí dělat volavku. Radši nasaďte krk a vstupte do Sunk Sewer. Najdete tam židli a stůl, posaďte se a počkejte na příchod Ravenema Camoranema. Po chvílí pokecu stejně začne bitka, v které zabijte s Baurusem všechny nepřátele. Z Ravenema seberte 4. díl knihy, které má odhalit pozici sídla Mystic Dawnu.

Všechny 4 knihy odneste k Tar - Meena, která vám za 3 dny odpoví. Až uběhnou požadované dny, tak za ni běžte a řekne vám indicii k Mystic Dawnu, pak zajděte do Palace District až k hrobu Prince Cammarilo. Počkejte zde do odpoledne, kdy paprsky slunce odhalí pozici sídla Mystic Dawnu.

4. Questy guild

4.1 Fighter Guild

Fighter Guild patří s Mage Guild k prestižním guildám ve hře. Tato guilda je zaměřena především na boj a podle toho také dostáváte úkoly, od čistění dolů, až po likvidaci početných přesil. Přidat se do guildu můžete hned ve městě Chorrol, tam je hlavní sídlo guildy. Vrchní šéfka vás po přijetí pošle k menším pobočkám, kde najdete místní cechmistry a ti vám zadají úkoly. Kromě toho doporučují po každé misi zvolit možnost Advancement, slouží pro povýšení hodnosti v guildě, pokud jste splnili dostatek úkolů, tak budete povýšení, jinak si počkejte na další úkoly.

4.1.1 Opuštěný důl (Pobočka: Cheydinhalu)

Cechmistr vám předá meč, kladivo a luk, máte je donést třem členům guildy. Běžte do požadovaného místa, kde najdete 3 bojovníky, dívka si vezme luk, kladivo dejte Orkovi a meč Elfovi. Spolu s nimi vyčistěte důl, snažte se, aby nikdo z těch tří nezařval a radši nastavte krky za ně. Pokud vše proběhne v pořádku, tak se vraťte do guildy.

4.1.2 Problém s krysami (Pobočka: Anvil)

Ve městě Anvil najdete jednu z mnoha poboček guildy. Název této mise je poněkud matoucí, neboť nebudeme zabíjet krysy. Po zadání úkolu od cech mistra zajděte za Arvene Theras, která vám poví, že někdo jí vraždí její krysy. Běžte do sklepa a zabijte lva. Běžte nahoru a oznamte tuto zprávu Arveně, ta ale není spokojena a pošle vás za lovcem Inventius. Najděte tohoto lovce a spolu s nim vystopujte lvy brloh. Tam najdete 4-5 lvů, které zabijte. Vraťte se za Arvene, ale ve sklepě je další lev, takže tam vlezte a zabijte ho. Arvena vám poděkuji za likvidaci lvů, ale myslí si, že útoky lvů stojí její sokyně Quill-Weave. Zajděte za ní, nejlépe plížením a uvidíte, jak pokládá maso u díry ve sklepě. Hned s ní promluvte a oznamte jí fakta o lvech, zděšená vám slíbí, že už to dělat nebude a pokud budete mlčet, tak vás naučí akrobacii. Ale neberte úplatek a běžte to oznámit Arveně a dostanete prachy, 1. level do speechcraft a bude vás učit řečnictví.

4.1.3 Nešťastný obchodník (Pobočka: Anvil)

Další úkol je jasný, máte pohlídat obchod, který je neustále vykrádán. Takže tam běžte a počkejte si do půlnoci. Náhle se ve dveří objeví 3 chlápkové s glass armouru, pokud máte slabou postavičku, tak to pro vás nebude snadné, ale i tak, jejich brnění se vám bude hodit. Ráno pak oznamte obchodníkovi o vloupačce a dozvíte se, že ti 3 pracovali pro něho, tudíž mají klíče do skladu.

4.1.4 Unfinished Business (Pobočka: Chorrol)

Azzan vás povýší na Journeyman a pak vás odkáže na Vilena Donton v Chorrolu. Vyjdete se do tohoto města a promluvte si s Vilenou, ta vás pro změnu odkáže na Modryn Oreyn, od kterého budete dostávat questy. Prvním z nich od něho je nedokončený kontrakt, který jeden z členu guildy odmítá splnit. Vaším úkolem je tohoto neposlušného člena najít. Maglira najdete v hospůdce ve Skingradu. Vydejte se tam a promluvte si s ním, stále odmítá splnit quest, neboť je to pro něho příliš nebezpečné. Vydejte se sami do Fallen Rock, zabijte monstra a najděte deník. Pak se buď vraťte za Maglirem, nebo za Modrynem oznámit dokončení kontraktu. Během pobytu ve Fallen Rock sbírejte Ektoplasmu, neboť v dalším questu ji budete potřebovat.

4.1.5 Drunk and Disorderly (Pobočka: Chorrol)

Další úkol od Modryna jsou 3 neposlušní členové, kteří odmítají pracovat. Ty najdete v hospůdce Leyawiin. Dozvíte se, že je to způsobené Blackwood Company, která jim sebrala veškerou práci v okolí a vaším úkolem je pro tyto chlápky nějakou najít. Vyjděte ven a promluvte si s obyvateli Leyawiinu a budete odkázání na Margate. Zajděte za ní a hned chce podmínku, potřebuje 5 ektoplasem, pokud jste si je v minulém questu na mou radu dali, tak byste jí to mohli dát hned, jinak shánět to není snadné, neboť duchové se nacházejí v různých katakombách a ruinách a teďka je jít hledat není žádná sranda. Tak či tak jí to dejte a řekne vám, že přijme ty 3 členy na pomoc se sběrem ingrediencí. Zajděte do hospody a oznamte jim to novinku.
Modryn by vás měl povýšit na Swordman.

4.1.6 Den of Thieves (Pobočka: Anvil)

Běžte za Azzanem a dostanete další úkol. Po zadání běžte za Newheim the Portly, promluvte si s ním, nejenže dostanete další úkol, v podobě získání family heirloom, což je džbán, který zlodějové ukradli, ale získáte indicii do Hrota Cave, kde je sídlo zlodějů. Vydejte se tam a celé to vyčistěte a samozřejmě i během tažení nezapomeňte na džbán. Po dokončení úkolu se vraťte zpět k Azzanovi pro odměnu.

4.1.7 Amelion's Debt (Pobočka: Cheydinhal)

Burz gro-Khash pro vás má úkol. Běžte do vesničky Water's Edge, kde je Amelion, ta potřebuje získat otcův čarovný meč a brnění, neboť její otec před smrti zadlužil rodinu a prodejem těchto věcí tak může splatit otcův dluh. Vydejte se do rodinné hrobky a probojujte se přes hordy kostlivců, jen si v jedné části dávejte pozor na páku, která otevře tajný vchod, kde již najdete hledané zbraně. S tímto vybavením se vraťte zpět.
Burz gro-Khash vás povýší na Protectora.

4.1.8 The Master's Son (Pobočka: Chorrol)

Modryn pro vás má další úkol, tentokrát máte najít Galtuse Previa, spolu s vámi půjde Viranus Donton, syn Vileny, který je poněkud srab a tento úkol ho má pořádně naučit bojovat. Běžte nejdříve do jeho domku, kde si s ním promluvte a řekněte mu, že se jde hned a žádné vyptávání maminky. Spolu s nim se vydejte do Nonwyll Cavern, což patři k pěkně tuhým dungeonům. Na počátku jsou trollové, pak jsou obři a na konci jeskyně se utkejte s minotaurem, opravdu nebezpečná sestava. Kousek od minotaura pak najdete tělo Galtuse, seberte broken shield a pak se vraťte zpět. Modrynovi řekněte, co se stalo a předejte mu štít.

Další ve výrobě.

4.2 Mage Guild

Druhou prestižní guildou je magická. V každém velké městě mají guildu, takže hned na začátku se můžete přidat ve městě Chorrol. Pro vstup do jejich honosného sídla Arcane University, což je hlavní sídlo mágu musíte splnit několik lehkých úkolů v jejich pobočkách.

Prohřešky proti guildě:

  1. okradení člena guildy - vysbírat 20 Dragon's Tongue Flowers and 20 Redwort flowers.
  2. zabití člena guildy - 20 portions of vampire dust a 20 Daedra hearts.

4.2.1 Bruma Recommendation

Zajděte do Bruma pro doporučení. Promluvte si s Jeanne Frasoric, která hledá J'skara. Zajděte za do sklepa k Volanarovi, který vám řekne, že chce knihu spellcraft od Jeanne a naučí vás kouzlo na otevírání zámku. Běžte do horních pater a vloupejte se do kanceláře Jeanne a ze stolu vypáčte požadovanou knihu. Odneste to Volanarovi a ten se s vámi dohodne na 22:00 (10 pm) v jeho pokoji, kde odstraní neviditelné kouzlo na J'skarovi. Až je J'skara zjeví, tak běžte za Jeanne, kde jí oznamte tuto zprávu a dostanete doporučení.

4.2.2 Bravil Recommendation

Varon Vamoir ukradl cech mistryni v Bravilu kouzelnou hůlku a vašim úkolem ji získat zpět. Najděte Varona a snažte se z něho vypáčit nějakou informaci, řekne vám, že to prodal Sorisovi Arenmimovi, který sídlí v Imperial City Plaza District. Zajděte do Plaza District a pokud chcete, můžete použít svitek Šarmu, který bez problému ukecá Sorise, aby prodal hůlku zpět. Jsou i jiné možnosti jak získat hůlku, ale tahle je nejmírnější. S hůlkou se vraťte do Bravilu a odevzdejte ji majiteli.

4.2.3 Cheydinhal Recommendation

Falcar vám zadá úkol, máte najít The Ring of Burden, který se ztratil ve studni. Před vlezením do studny doporučují odložit těžké předměty, neboť prsten vám přidá 200 na váze. Vlezte do studně a proplavte až na konec, kde najdete mrtvé tělo učně, z jeho těla seberte prsten a pak rychlé nahoru do guildy. Falcar bohužel někam odjel, tak si promluvte s Deetsan, která vám dá klíč do jeho pokoje, kde by mohlo být doporučení pro univerzitu. Běžte do jeho pokoje a prohledejte stůl, kde najdete 2 černé soulgemy, doneste je Deetsan a dostanete doporučení.

Další ve výrobě.